czwartek, 1 stycznia 2015

01.01.2015



Dziękuję za życzenia- te milsze i te niekoniecznie milsze( tak wiem, niektórzy z całego serca życzą mi śmierci. Przykro mi, nie zapowiada się na to. Niepowodzeń też się na chwilę obecną nie spodziewam a każda krytyka popycha mnie ku większym planom do sukcesu  i serdecznego uśmiechu.)
Co przyniósł Mi 2014 rok? Kilkakrotnie słyszałam to pytanie. Był najbardziej zaskakującym w całym moim życiu. Dużo za dużo negatywnych emocji jak na moją głowę. Dziwię się, że przez to przebrnęłam i zrobiłam przeskok o 180 stopni. To tylko doświadczenie życiowe, które sprawdziło Mnie, i nie tyko Mnie do czego są zdolni ludzie w obliczu różnych zdarzeń, rozterek, niepowodzeń.
Można tak bez końca wymieniać. Pewnych rzeczy jest żal a pewnych nie. Wiem jedno, nieważne co się stanie teraz- do pewnych spraw trzeba podejść z dystansem i cisnąć dalej z marzeniami, celami a w momencie wielkich kłopotów czy trudnych sytuacji najzwyczajniej w świecie szukać rozwiązania.
To tak jak z zabawkami.. Stare się wyrzuca i kupuje nowe. A wystarczy wiedzieć jak naprawić starą zabawkę. Pomyśleć. Złoty środek na problem, który wcale nie jest tak duży jak się wydaje.
Rok 2015? zobaczymy. Moje życie zaskakiwało niejednokrotnie, a sama ja podejmuje decyzje, o które bym się nie podejrzewała.
Czego Życzę Wam? Przede wszystkim zdrowia bo bez tego dupa( sama niejednokrotnie się przekonałam o tym jak to choroba potrafi pokiereszować plany i zużyć dużą ilość energii)
I podążania za swoją drogą szczęścia, pogoń za marzeniami nie jest wcale taka zła.


Z Mojej strony będzie znacznie więcej postów, zdjęć, projektów, recenzji i wszystkiego tego- czym się zajmuję/będę zajmować zawodowo. Postaram się c:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz